Doświadczenia badawcze
Wieloletnie doświadczenie jakie posiadamy w badaniach marketingowych i badaniach rynku, pozwala naszej firmie realizować projekty badawcze dla Klientów działających na rynku krajowym i zagranicznym w branży:
AGD, budowlanej, chemicznej, energetycznej, edukacyjnej, farmaceutycznej, mediów, medycznej, odzieżowej, opakowań, papierniczej, przemysłowej, paszowej, mleczarskiej, metalowej, rolniczej, samochodowej, spożywczej, weterynaryjnej, włókienniczej i inne.
W tym okresie BBM Biuro Badań Marketingowych zrealizowało ponad 500 projektów badawczych:
Na rynku krajowym:
-
480 badań ilościowych zrealizowanych metodą bezpośrednich wywiadów osobistych „face to face”, techniką PAPI, CAPI oraz metodą pośrednich wywiadów osobistych zrealizowanych techniką CATI – wywiady telefoniczne.
-
40 badań jakościowych zrealizowanych metodą IDI oraz FGI
Na rynkach zagranicznych:
- 17 badań ilościowych typu Business To Business (B2B), zrealizowanych techniką CATI przy współpracy z partnerami zagranicznymi na rynku Niemieckim, Włoskim, Duńskim, Holenderskim oraz Szweckim.
Doradztwo konsultingowe
W ramach prowadzonej działalności badawczej, świadczymy profesjonalne usługi konsultingowe na rzecz zleceniodawców badań oraz innych Klientów zainteresowanych doradztwem w zakresie zarządzania strategicznego.
Nasze podejście oparte na wiedzy i doświadczeniu oraz wiarygodnych wynikach badawczych, pomaga Klientom skutecznie konkurować i dostosować się do zmieniającej rzeczywistości.
Na przestrzeni lat, BBM Biuro Badań Marketingowych na potrzeby decyzyjne firm, opracowało ponad 80 strategii marketingowych i strategii biznesowych.
Gwarancje
BBM Biuro Badań Marketingowych udziela gwarancji na:
- Profesjonalne przeprowadzenie badań marketingowych.
- Zachowanie w tajemnicy wyników przeprowadzonych badań i opracowanych analiz.
- Terminowe przeprowadzanie badań marketingowych.
- Profesjonalne doradztwo konsultingowe.
- BBM Biuro Badań Marketingowych ponosi pełną odpowiedzialność prawną za przeprowadzone badania i opracowane analizy.
BBM Biuro Badań Marketingowych w swej pracy badawczej przestrzega i stosuje wymogi etycznych aspektów badań marketingowych, zgodnie z Kodeksem postępowania w dziedzinie badań rynkowych i społecznych ESOMAR (opracowanym przez Europejskie Stowarzyszenie Badań Opinii i Rynku) oraz najnowszą literaturą badawczą.
Wszelkie pozyskane i opracowane dane rynkowe są własnością zleceniodawcy i na żadnym etapie ich prowadzenia oraz po ich zakończeniu nie są nikomu udostępniane.
Zbiory danych objęte są szczególną ochroną i odpowiednio zabezpieczone oraz przechowywane w sposób spełniający wymogi ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1000), oraz zgodnie z Rozoprządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanej dalej "RODO" przez okres jednego roku.