Dyrekcja
Dyrektor BBM
-
dr Dariusz Nowakowski
Kadra
O jakości naszych badań decyduje przede wszystkim, wiedza i wieloletnia praktyka badawcza. Zatrudniona kadra badawcza składa się z praktyków o szerokim zakresie specjalizacji w dziedzinie:
- ekonomii
- marketingu
- badań marketingowych i rynkowych
- socjologii
- statystyki
- informatyki
Do prac badawczych w miarę potrzeb, angażowani są również eksperci z konkretnych dziedzin.
Posiadamy własną dobrze wyszkoloną i doświadczoną sieć ankieterską. Wszyscy ankieterzy posiadają za sobą specjalistyczne szkolenie terenowe wzorowane na amerykańskim „Social Workers Training Program”, owocujące umiejętnością swobodnego poruszania się w różnych środowiskach i grupach społecznych, gwarantując wysoki poziom wykonania prac, niezależnie od rodzaju zlecenia.
W skład sieci wchodzą:
- Koordynator badań terenowych: 8-miu współpracowników nadzorujących prace terenowe w poszczególnych regionach Polski.
- Ankieter terenowy: 120 stałych współpracowników. zlokalizowanych w 20 największych miastach w Polsce. W razie potrzeby liczbę ankieterów można szybko zwiększyć.
- Moderator: dwie osoby pracujące na stanowisku moderatora, które odpowiadają za metodykę badań jakościowych.
- Koordynator CATI: dwie osoby pracujące na stanowisku koordynatora wywiadów telefonicznych.
- Teleankieter: od 10 do 25 osób prowadzących wywiady telefoniczne.
Studio CATI
BBM Biuro Badań Marketingowych dysponuje własnym studiem do realizacji wywiadów telefonicznych CATI, które liczy 25 stanowisk.
Doskonałe parametry techniczne sprzętu i oprogramowania oraz sieciowy system zarządzania informacją, stanowi nowoczesną platformę wspomagającą proces badawczy oraz szybką i bezpieczną wymianę informacji, zapewniając wysoką jakość świadczonych usług badawczych w zakresie prowadzonych wywiadów telefonicznych.
Studio CATI zlokalizowane jest w siedzibie firmy, wyposażone w cztery kamery monitorujące pracę teleankieterów.