Prezentacja i ocena wyników badawczych

Naszym Klientom raport końcowy prezentujemy w formie pisemnej i elektronicznej w układzie tabelarycznym i graficznym wraz z interpretacją.

Raport zawiera zarówno opis przebiegu badania, jak i jego wyniki, stanowiące realizacje celów badawczych.

W prezentacji ustnej, która jest uzupełnieniem raportu pisemnego, wykorzystujemy środki wizualne takie jak: komputer – program „PowerPoint”, plansze, filmy, pokazy. Przeważnie całość raportu jest podzielona na trzy podstawowe części: wprowadzającą, analityczną i wnioskową.

Przykładową strukturę raportu w ujęciu ogólnym prezentujemy poniżej:

 

  • Strona tytułowa
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • Streszczenie 
  • Ważniejsze wyniki
  • Wnioski badawcze
  • Zalecenia 
  • Metodologia badawcza
  • Analiza statystyczna wyników
  • Spis tabel i wykresów
  • Bibliografia
  • Załączniki

Dobry raport skupia się na decyzji i pomaga w jej podjęciu. Aby uzyskać taki efekt prezentacji i oceny wyników, należy przestrzegać kilku zasad:

 

  • Eliminacja zbytecznych szczegółów metodycznych.
  • Dostosowanie terminologii do słownika odbiorców.
  • Pisanie w przystępnym stylu.
  • Stosowanie metod graficznych – metody graficzne w raportach mają postać tablic, wykresów i rysunków.
Prezentacja i ocena wyników badawczych

Oferta badawcza

więcej

Kontakt

więcej

doradztwo

więcej

szkolenia

więcej

Biuro Badań Marketingowych

tel/fax: +48 65 520 40 35 mobile: +48 601 565 585 e-mail: bbm@bbm.com.pl