Szkolenia
Programy szkoleń marketingowych opracowane są indywidualnie dla poszczególnych firm uwzględniając ich potrzeby, zakres i specyfikę działania.
Szkolenia mają zwykle charakter warsztatowy np.: w formie kursu „off the job" poza stanowiskiem pracy oraz „on the job" na stanowisku pracy. Klientom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w luksusowych ośrodkach wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Polski.
Cena szkolenia podlega negocjacji i obejmuje:
- Udział w szkoleniu.
- Materiały szkoleniowe.
- Certyfikat imienny.
- Lunch oraz serwis kawowo-herbaciany.
- Atrakcje rozrywkowe.
- Noclegi w luksusowych ośrodkach wypoczynkowych.
Metody szkoleniowe:
- Mini wykład.
- Ćwiczenia praktyczne: indywidualne i grupowe.
- Prezentacje multimedialne.
- Materiały szkoleniowe: wersja drukowana i elektroniczna na CD.
Tematyka szkoleń:
- Analiza strategiczna przedsiębiorstwa.
- Badania marketingowe w twojej firmie.
- Budowa wizerunku firmy.
- Jak opracować Plan Marketingowy.
- Organizacja marketingu w firmie.
- Profesjonalna obsługa klienta. Techniki profesjonalnej sprzedaży.
- Projektowanie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej.
- Wprowadzenie nowego produktu na rynek.
- "Biały wywiad" techniki analizowania informacji.